نام و نام خانوادگی: سرکار خانم الهام رنجبر
سمت: مسئول بهبود کیفیت
تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی
شماره های مستقیم: 7-35511195- 031
داخلی :
شرح وظایف:
- تهیه و تدوین برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت بر اساس الگوی سیاست گذاری و برنامه ای کلان دانشگاه و هماهنگی با ریاست بیمارستان
- مشارکت در تدوین برنامه استراتژیک، رسالت و چشم انداز بیمارستان با تیم مدیریت اجرایی و علمی بیمارستان
- اجرا، پایش و نظارت بر برنامه های تدوین شده به منظور حصول اطمینان از اجرای موفق برنامه ها در واحدهای تحت سرپرستی
- شرکت در جلسات و کمیسیونهای مربوط و ارائه نظرات مشورتی و تخصصی
- برنامه ریزی به منظور اخذ مداوم نظرات مراجعین و بیماران به منظور حصول اطمینان از رضایت آنان
- مطالعه مداوم روشهای انجام کار به منظور بهبود و اصلاح مستمر روشهای کار درحوزه تحت سرپرستی
- مطالعه مداوم كارای منابع بیمارستاني (منابع انساني، منابع مالي، تجهيزات) با توجه به استانداردهاي بیمارستاني و ارائه راهكارهاي عملی افزايش کارایی در استفاده از منابع
- کنترل و نظارت بر کار کارکنان واحدهای ذیربط و تقسیم کار و ایجاد هماهنگی بین فعالیت های آنها
- انجام بررسی، کنترل و نظارت بر عملیات و فعالیت های مربوط به امور مالی مرکز یا بیمارستان
- نظارت بر چگونگی مصرف اعتبارات و فعالیت های مالی بیمارستان به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه های تنظیمی هدف گذاری شده
- تطبیق، ترویج و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به آخرین استانداردهای تعیین شده برای مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان ها
-انجام نظارت و رسیدگی به امور اداری، مالی، تغذیه، تأسیسات، انبار و سایرواحدهای غیر درمانی مرکز یا بیمارستان
- کنترل و نظارت بر کارهای عمرانی و تعمیراتی مرکز یا بیمارستان و ارائه پیشنهادها و راهنمایی های لازم جهت پیشرفت بهینه در این امور
-جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی مرکز یا بیمارستان ازنظر ساختمان، لوازم و تجهیزات، نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشهای لازم پیرامون این مسائل و ارائه آن به مسئولین ذیربط
-پیش بینی کلیه احتیاجات مرکز یا بیمارستان اعم از نیروی انسانی و منابع دیگر با هماهنگی و همفکری رئیس یا مدیر خدمات پرستاری و در نهایت رئیس بیمارستان
-همکاری مستمر با سایر واحدهای بیمارستان و کارشناسان مربوط ازنظر درمانی، آموزشی و اداری، مالی و فنی بیمارستان به منظور ارتقای مستمر کیفیت خدمات بیمارستانی
- همکاری در تنظیم قراردادها، مناقصه ها، مزاید ه ها و پایش نحوه اجرای آنها تحت نظر مسئولین ذیربط
- اعلام نظر به مسئولین ذیربط در خصوص عملکرد و ارزشیابی کارکنان بیمارستان در صورت نیاز
- شرکت فعال در دور ه های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات وتوانمند یهای شغلی و به کارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله
- مشارکت در تحقیقات کاربردی در عرصه نظام سلامت در شغل مربوطه