رفتن به محتوای اصلی
x

رسیدگی به شکایات

 

نام و نام خانوادگی:سرکار خانم سهیلا قاراخانی

سمت:مسئول رسیدگی به شکایات

تحصیلات: کارشناسی مدیریت دولتی

شماره مستقیم: 7-35511195-031

داخلی : 

 

شرح وظایف: 

- دریافت شکایات کتبی و شفاهی مراجعین از واحدها و کارکنان

- جمع آوری روزانه ی شکایات از صندوق رسیدگی به شکایات ودفتر پرستاری

-  بررسي شکايات واصله، تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارائه راه حل هاي قانوني موجود به ارباب رجوع

- تحقيق، بررسي و تکميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاکي و متشاکي

-  مراجعه به واحدهای درماني در رابطه با شکايات ارباب رجوع و تهيه گزارش

- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات

-  ارائه گزارش پيرامون موضوع شکوائيه به افراد ذيربط

-  ارجاع شکاياتي که مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر

-  ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط 

- جمع بندی شکایات در مقاطع یک ماهه و ارایه ی گزارش عملکرد به واحدآمار

- پاسخ به استعلام واحدهای دیگر دانشگاه در رابطه با شکایات

- شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات

-  تهیه و تدوین شاخص های تعیین شده

- ارائه پسخوراند آماری شکایات به دفتر مدیریت