نام و نام خانوادگی:سرکار خانم سهیلا قاراخانی سمت:مسئول رسیدگی به شکایات تحصیلات: کارشناسی مدیریت دولتی شماره مستقیم: 7-35511195-031 داخلی : |
شرح وظایف:
- دریافت شکایات کتبی و شفاهی مراجعین از واحدها و کارکنان
- جمع آوری روزانه ی شکایات از صندوق رسیدگی به شکایات ودفتر پرستاری
- بررسي شکايات واصله، تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارائه راه حل هاي قانوني موجود به ارباب رجوع
- تحقيق، بررسي و تکميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاکي و متشاکي
- مراجعه به واحدهای درماني در رابطه با شکايات ارباب رجوع و تهيه گزارش
- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات
- ارائه گزارش پيرامون موضوع شکوائيه به افراد ذيربط
- ارجاع شکاياتي که مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر
- ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط
- جمع بندی شکایات در مقاطع یک ماهه و ارایه ی گزارش عملکرد به واحدآمار
- پاسخ به استعلام واحدهای دیگر دانشگاه در رابطه با شکایات
- شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات
- تهیه و تدوین شاخص های تعیین شده
- ارائه پسخوراند آماری شکایات به دفتر مدیریت